مشکل خروجی با اختلال در اینترنت ایرانسل

با توجه به مشکلات اخیر در اینترنت ایرانسل در حال حاضر کاربرانی که با اینترنت ایرانسل اقدام به دریافت خروجی از طریق JoApp میکنند ممکن است با مشلاتی مواجه شوند.

به همین دلیل برای جلوگیری از بروز مشکل در هنگام دریافت خروجی از طریق JoApp پیشنهاد میشود از اینترنت شرکت های دیگری استفاده نمایید.

لازم به ذکر است این مشکل از طرف شرکت ایرانسل بوده و ارتباطی با سامانه JoApp ندارد و ممکن است مشکل ذکر شده برای دیگر سایت ها و اپلیکیشن های آنلاین با اینترنت ایرانسل وجود داشته باشد.

نظرات و ارسال نظر
برای ارسال دیدگاه حتما باید عضو سایت بوده و وارد سایت شده باشید.
موضوعات سایت
  • پلاگین های JoApp API
  • اخبار JoApp
  • آموزش های JoApp
  • افزونه های JoApp
  • دانلود ها
  • دیگر امکانات